Реклама

Погода в Червонограді
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Суспільна реклама


Термін «соціальна реклама» з'явився зовсім недавно і використовується тільки в Росії, у всьому світі прийнято визначення «некомерційна реклама» чи «суспільна реклама». Мета такої реклами - привернути увагу до проблем суспільства або окремої людини.
У соціальній рекламі використовується той же набір засобів, що і в комерційній - телевізійні ролики, білборди, реклама в друкованих виданнях, на транспорті, але цілі в них зовсім різні. Основне завдання комерційної реклами - змінити ставлення споживача до того чи іншого товару в позитивну сторону і збільшити зростання продажів. У некомерційної реклами повинна бути ідея, що володіє соціальною цінністю і мета - змінити поведінку суспільства, звернути увагу на якусь конкретну проблему. Наприклад, привернути увагу до проблем людей похилого віку або до боротьби з безпритульністю, безпеки на дорогах, екології. По суті, соціальна реклама - це відображення тих явищ і процесів, які відбуваються в суспільстві. 
Соціальну рекламу замовляють некомерційні організації, різні асоціації та державні структури. У ній не повинні згадуватися індивідуальні підприємці, комерційні структури або будь-які товари. 
Найбільш часто у ЗМІ зустрічається реклама некомерційних організацій і саме на неї відгукується більшість людей. Некомерційні організації - це лікарні, церкви, благодійні фонди, які допомагають нужденним і хворим людям. Характер діяльності цих організацій визначає і спрямованість соціальної реклами. Як правило, це залучення коштів на будівництво храмів, в громадські фонди або допомога конкретній людині, що потребує дорогого лікування. Пропаганда здорового способу життя, наприклад, відома добірка роликів «Зламай сигарету» теж належить до соціальної реклами, що розміщується некомерційними організаціями. 
Соціальною рекламою користуються і різні професійні, громадянські і торгові асоціації. В основному для рекламних роликів беруться сюжети з повсякденного життя, мета яких - затвердження простих життєвих істин і створення позитивної громадської думки, спокою в суспільстві. Як приклад можна навести рекламний слоган «Зателефонуйте батькам» або «22 години. Ваші діти вдома? » 
Серед державних структур соціальною рекламою найбільш часто користуються ГИБДД і податкова інспекція. Такий реклами небагато і в основному її кількість залежить від пори року. Наприклад, коли підходить до кінця час здачі податкових декларацій, соціальна реклама про це нагадує. 
По тому, як зроблений ролик соціальної реклами найчастіше судять про професіоналізм рекламників. Соціальну рекламу робити набагато складніше, вона повинна викликати сильні емоції і по силі свого впливу на людину повинна бути сильнішим, ніж комерційна реклама.
(11 Голосов)
(9 Голосов)
(9 Голосов)
(11 Голосов)